Modeli pylon 400

Vse o modelih letal na elektro pogon ...

Moderator: blisk

Modeli pylon 400

OdgovorNapisal/-a mihah » 04.06.2004, 00:28

Uresničila se mi je dolgoletna želja. Podaril sem si model pajlončka V.I.P. 400. ;)

Ali bo bolj ali manj statika ali bo šel todi kaj ven pošohat matero zemljo pa bomo še videli.


8)

Kar je zelo razveseljujoče ker sem pristaš nizke mase - prazen model tehta namesto tovarniških 170 g samo 130 g. A sem srečko, a? :lol:

Preden me začnete strašit o ličkanju, vsajanju v matero zemljo in "precejanju" skozi kozolce, če že ne morete biti tiho, recite vsaj kakšno vzpodbudno :P
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Zadnjič spremenil mihah, dne 04.06.2004, 11:16, skupaj popravljeno 1 krat.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a Lupek » 04.06.2004, 00:51

Izgleda super.
Sicer pa tistih 130g zelo pozitivno vpliva na vozne lastnosti, ker se avionu vsaj po mojem mnenju kasneje poruši vzgon, zato je pristajanje lažje.
Lahko pa da se motim :roll:

PS: Očitno si kar pošteno zagrizel v letalsko modelarstvo, kaj pa čolni in podobne stvari, zadnje čase na forumu vedno manj berem o njih.

Lp: Luka
Kdor vpraša je butelj za pet minut, kdor pa ne vpraša ostane butelj za vedno.
Uporabniški avatar
Lupek
Naš človek :)
 
Prispevkov: 340
Pridružen: 17.08.2003, 21:16
Kraj: Žiri

OdgovorNapisal/-a mihah » 04.06.2004, 00:56

Hvala Luka! :)

Ja, manjša masa vem, da se pozna zelo. Skupaj s 400 motorjem in vso robo pride model 360 g. Kar se mi zdi dokaj obetavno. Konion jasno za pogon ;)



P.S. Čolni še vedno so in ostajajo najbolj aktualni. Če nič ne bereš na forumu, to ne pomeni, da se nič ne dogaja. Sicer pa bi lahko enako sklepal, da se tudi nasploh nič ne dogaja... čolnarji so raje zunaj kot na forumu ;)
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a AndrejC » 04.06.2004, 07:18

Zivijo Miha!

Upam, da bos uzival ob spuscanju tvojega pylona.

Dobro se pripravi na prvi polet, ker zna biti hudo adrenalinski (hektolitri adrenalina - vsaj po mojih izkusnjah :wink: ) Pozneje, ko se ga ze navadis, pa je letenje s takim modelom v cisti uzitek.

LP, Andrej
AndrejC
 
Prispevkov: 9
Pridružen: 24.11.2003, 13:04
Kraj: Ajdovščina

OdgovorNapisal/-a brane » 04.06.2004, 07:24

Pred leti sem v Lescah videl enega Nemca, sicer ne z V I P om pač pa z z Trifikom , ki more biti nekaj podobnega, samo da je V I P sigurno še hujši, ker je še bolj aerodinamičen, da o pogonu ne govorim, ker takrat o brezkrtačnikih in NiMh, kaj šele Li?? ni bilo ne duha ne sluha. Zadeva je šla kot satan, samo pri pristajanju se pa ni zdelo, da bi bil problematičen.
Kasneje sem si naredil nekaj Graupnerjevemu Mini Viperju podobnega, na Speed 480 bb race motor, pa je tudi kar šlo, a niti približno ne tako kot tistemu Nemcu. Še sedaj ga imam, vendar je bil zelo požrešen na propelerjih. Graupnerjevi 5x5 ali 4,7x4,7 pa tudi niso prav poceni.
Se mi pa zdi, da si je Nemec naštimal zavoro in je propeler pred pristankom poravnal, če se je ustavil preveč navpično, da jih ni lomil.
Uporabniški avatar
brane
Naš človek :)
 
Prispevkov: 360
Pridružen: 28.01.2003, 23:44

OdgovorNapisal/-a junior » 04.06.2004, 09:45

Kaj ga bo poganjalo ? BK ?

Primož
Uporabniški avatar
junior
Naš človek :)
 
Prispevkov: 164
Pridružen: 12.07.2003, 12:15
Kraj: Škofja Loka

OdgovorNapisal/-a Matjaz » 04.06.2004, 10:09

To sicer ni VIP pylon, vendar če je že tema o tem vam
pokažem še mojega pravkar narjena pylona.
Dokler je še cel. :D

LP Matjaž
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Zadnjič spremenil Matjaz, dne 04.06.2004, 10:19, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Matjaz
Član
 
Prispevkov: 80
Pridružen: 23.02.2003, 14:09
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a mihah » 04.06.2004, 10:18

Živjo Andrej in Brane!

Hitrost imam v krvi in sem jo po SAW modelih vajen. Drugo je jasno upravljanje modela in izkušnje. Krstni let bo opravila oseba, ki je že letela s pyloni. Tu se bo lahko opazilo kako vpliva nizka masa na upravljanje modela pri nizkih hitrostih in obnašanje.

Model VIP, njegove ocene in debate spremljam več let po forumih. Zelo pozitiven odziv modelarjev pomeni samo dobro :)

Vsekakor bo prvi in upam da ne zadnji let video dokumentiran :-)


Moj setup:

Speed 400 6 V
SUN 1000
APC 5.5 x 4.3
KONION 2S1P
2 x Naro servo 9 g
Schulze alpha 440

Če bi hotel iti na brushless je obvezna menjava servotov.

Kitajski brushlessi po dobrih 9000 SIT so zanimivi in imam enega, samo imajo 2 mm os, kar mi deluje preveč nežno. Motor bo šel zato v model čolna. In to na 11 celic ;)

Če bi že izbral motor, bi skoraj po vsej verjetnosti Mega 16/7/5. Odličen, lahek in robusten motor.
http://modelarji.com/show.php?id=109

Ampak!

Potrebno je potem zamenjati tudi servomehanizme. Ti so dobri do ene 150 km/h, to kar se da doseči s Speed 400 na 8 x 500 AR (po testu iz Elektromodell revije). Z BK gremo preko meje 200, do 230 (tudi iz testov). Bi pa potem 2 servota prišla več kot motor. Ironija, a? Oz. že samo 1 digitalc (DS281) pride skoraj enako kot motor :)

Sigurno bo šel notri BK, če mi bo stvar všeč in če jo bom seveda obvladal ;)
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a Andrej Petrovčič » 04.06.2004, 11:15

EROTIKA !

slin slin slin
Uporabniški avatar
Andrej Petrovčič
Forumski veteran
 
Prispevkov: 614
Pridružen: 28.11.2002, 21:53
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a mihah » 04.06.2004, 11:22

Matjaž, lepo, lepo!

Sem naslov teme spremenil bolj na splošno.

Ja Andrej, vidim da bo treba prinest veliko papirnatih brisač za tvoje slinjenje! :D :P

No sedaj moram še pogledat in malo raziskat, da bo model na prvem poletu imel že kar OK težišče in primerne odklone krmilnih površin.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a mihah » 04.06.2004, 11:26

Še iz druge teme, da bo tule skupaj.

Sem našel štacunarja v Nemčiji s Stingerji. Dobavni čas je 3 mesece. Cena 160 EURO + poštnina. Enkrat bo moj, pa bom spet reku, četudi samo za statiko :)



Narhujši ki se jih dobi na tržišču in so zelo iskani vendar so serije extremno omejene. Izdelovalec in konstruktor je Rus Sergey Sobayakin. Zelo poznan in cenjen v svojih krogih kolegov po celem svetu.

Na levi strani so Stingerji, na desno pa malo manj žlehtni Adrenalini. Stingerčki so opasni projektili do 300 km/h brez kakšne hude motorizacije če se pri tem sploh kej še vidi, bolj sluti... Tudi na navadno 400tko gre preceeeeeej!

http://www.icare-rc.com/stinger.htm
http://www.icare-rc.com/adrenalin.htm

http://www.aerodesign.de/modelle/F5D/stinger400.htm
http://www.aerodesign.de/modelle/F5D/adrenalin.htm

Stinger

Slika
Slika

Za kakšen video pa se vi malo potrudite ;) Sej več kot kakšno švigajočo pikico itak ni za videti



:D
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a mihah » 04.06.2004, 11:46

Metanje pylona (primer VIP).

http://www.datascape.net/plane/videos/vipthrow.wmv

Nekaj klikov trima na višini in lep krepak met in gre

Lahko pa se vrže tudi takole:

http://www.datascape.net/plane/videos/launchslomo.wmv

hehe :twisted:
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a mihah » 04.06.2004, 12:55

Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a mihah » 04.06.2004, 19:48

Slika
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a mihah » 04.06.2004, 19:49

Ličkanje pajlončkov part uan!

"Ameriško barje"

Slika
Slika
Slika
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a » 04.06.2004, 20:54

Auch. :(

Hope for the best, prepare for the worst.
Uporabniški avatar
Naš človek :)
 
Prispevkov: 394
Pridružen: 20.06.2003, 13:08
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a mihec87 » 04.06.2004, 21:45

sj to ni njegov pylon.A nima mihah onga belo plavga.Sam zgleda grdo tole v travi.K bi hotu it mal vrtnarit.
mihec87
Član
 
Prispevkov: 84
Pridružen: 13.12.2003, 17:52

OdgovorNapisal/-a pako » 04.06.2004, 22:34

Že po baterijah se vid, da to ni njegov-on fura na koniončke!! :D :lol:
Uporabniški avatar
pako
Naš človek :)
 
Prispevkov: 177
Pridružen: 26.05.2003, 20:50
Kraj: Sodražica

OdgovorNapisal/-a » 05.06.2004, 14:48

Miha. Kje si ga pa kupil? Pa $? Sem gledal, pa so vsi okol 100-150.

LP
Uporabniški avatar
Naš človek :)
 
Prispevkov: 394
Pridružen: 20.06.2003, 13:08
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Andrej Petrovčič » 05.06.2004, 15:12

Uporabniški avatar
Andrej Petrovčič
Forumski veteran
 
Prispevkov: 614
Pridružen: 28.11.2002, 21:53
Kraj: Maribor

Naslednja

Vrni se na Elektro..

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov

cron