Živjo Andrej in Brane!
Hitrost imam v krvi in sem jo po SAW modelih vajen. Drugo je jasno upravljanje modela in izkušnje. Krstni let bo opravila oseba, ki je že letela s pyloni. Tu se bo lahko opazilo kako vpliva nizka masa na upravljanje modela pri nizkih hitrostih in obnašanje.
Model VIP, njegove ocene in debate spremljam več let po forumih. Zelo pozitiven odziv modelarjev pomeni samo dobro
Vsekakor bo prvi in upam da ne zadnji let video dokumentiran
Moj setup:
Speed 400 6 V
SUN 1000
APC 5.5 x 4.3
KONION 2S1P
2 x Naro servo 9 g
Schulze alpha 440
Če bi hotel iti na brushless je obvezna menjava servotov.
Kitajski brushlessi po dobrih 9000 SIT so zanimivi in imam enega, samo imajo 2 mm os, kar mi deluje preveč nežno. Motor bo šel zato v model čolna. In to na 11 celic
Če bi že izbral motor, bi skoraj po vsej verjetnosti Mega 16/7/5. Odličen, lahek in robusten motor.
http://modelarji.com/show.php?id=109
Ampak!
Potrebno je potem zamenjati tudi servomehanizme. Ti so dobri do ene 150 km/h, to kar se da doseči s Speed 400 na 8 x 500 AR (po testu iz Elektromodell revije). Z BK gremo preko meje 200, do 230 (tudi iz testov). Bi pa potem 2 servota prišla več kot motor. Ironija, a? Oz. že samo 1 digitalc (DS281) pride skoraj enako kot motor
Sigurno bo šel notri BK, če mi bo stvar všeč in če jo bom seveda obvladal
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...