Soft - hotlinerji - F5B - F5F

Vse o modelih letal : nastavitve, barvanje, izkušnje, izboljšave, pomoč ...

Moderator: blisk

Soft - hotlinerji - F5B - F5F

OdgovorNapisal/-a mihah » 22.05.2004, 10:35

Odpiram novo tematiko glede soft- oz hotlinerjev.

Zanima me če kdo s tem kaj leti (se izživlja) in s kakšnim modelom.

Model: ...
Pogon in prenos: ... (danes skoraj vse na BK)
Prop:
Akuji: ...
Regler: ...
Masa:
Ostala elektronika: ...
Opažanja pri letenju: ...
Težavnost letenja: ...



Na razpolago imam:

Motor Aveox 1015/2Y in prenos maxon 4.4:1 + regler
Propeler do 18 col
akuji (Konion, RC1600, FAUP)

Meni zanimiva modela:

Laser F5B od Heinricha. Hotliner, 1860 mm, RG 15 mod. Torej sicer tehnolosko malce "zastarel" model, ampak "voll GfK" in solidna cena dobrih 200 €. Hitrost me le prevec mika, ceprav so lahko posledice katastrofalne.

Pogon bo na zacetku zelo lahek, beri: 4S1P Konion. Ze s tem bo slo skoraj 10 m/s v vertikalo, pri samo 23 A. 8) 8 m/s stall speed pa je tudi se kar OK, kot tudi dobra kilca RFT. Torej kot zlgeda v teoriji dokaj nekriticno.

Ce bo nuja po se vecji brzini, je trup dovolj cokat, da gre notri vec akujev... ce je potrebno tudi vecji motor.

Mogoce z malo manjsim motorjem in lahkimi akuji bo tudi potem lahko za F5J unlimited za foro ampak pri letalu je se zraven jadralni konus kar pomeni - padina! :)



Slika

Slika

Slika


Oziroma Windy,

1700mm, SD 8040, prazen model 540g

Slika

Slika


Ce so kaki komentarji bi bil vesel..
Zadnjič spremenil mihah, dne 22.05.2004, 11:15, skupaj popravljeno 1 krat.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a mihah » 22.05.2004, 11:08

Malce bolj resni modeli tudi za F5B.
Video tekma F5B: http://rmsaco.tripod.com/vids/rmsa.wmv

Ariane V11
http://home.t-online.de/home/gruszla/ho ... iane11.htm

Raketenwurm

Slika

http://www.aerodesign.de/modelle/3S_F5B.htm


In pa še novejši V-Max EVO

Slika
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a junior » 22.05.2004, 12:38

Mene predvsem zanima kako ti ''cegli'' jadrajo. :roll:

Primož
Uporabniški avatar
junior
Naš človek :)
 
Prispevkov: 164
Pridružen: 12.07.2003, 12:15
Kraj: Škofja Loka

OdgovorNapisal/-a mihah » 25.05.2004, 14:41

Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a » 29.05.2004, 18:03

http://www.modelarz.com/pliki.php?id=202&w=pb

Upam, da nisem falil teme. Je pa vsekakor zanimivo.
Uporabniški avatar
Naš človek :)
 
Prispevkov: 394
Pridružen: 20.06.2003, 13:08
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a letalec » 06.06.2004, 19:59

Živjo


Žal sem šel prj na temo malo nižje in tam navedel nekaj podatkov, sam imam oz. sem imel sem ga prodal danes mojemu kolegu se je ful zagrel ko sem ga nebavu. Stvar leti zelo lepo za pristajanje pa potrebuješ nekaj izkušenj, stvar se da videt sem pa iz Ilir. Bistrice.
Uporabniški avatar
letalec
Novinec
 
Prispevkov: 13
Pridružen: 14.03.2004, 18:14
Kraj: ilirska bistrica

OdgovorNapisal/-a mihah » 30.06.2004, 23:02

Mašinka je končno dobila prenos.

Še vedno pa sem neodločen, kakšno zadevo naj bi poganjalo. Bi za začetek raje res softlinerja z dobrim in dokaj vzdržljivim krilom. Minimalno D-box, sicer pa stiro-abahi, jasno pogoj RFT v parih urcah... ;)

Akuji bodo 12 komadov RC1600.
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a mihah » 16.07.2004, 09:56

Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a mihah » 27.08.2004, 01:13

Najbolj frišno in VREDNO ogleda:


http://ewc2004.users.btopenworld.com/

The World Championships are now over and Wolf Fickenscher won convincingly by gaining 1000 points in every round of the competition. Second was Guntmar Rueb with Markus Moeckli extremely close in thrid place. Germany won the team event with Switzerland second and Italy third. The UK pilots did well. Dave Dixon set a new UK record of 40 legs and 1030 points in the last round and came 13th overall. I came 20th and George Shering 27th. This gave the team a respectable 6th place, equalling our best ever. Many thanks to our helpers, May Shering, Kathryn Jones and Colin Seale and to our team manager, Kyri Christadoulou. Thanks also to our families for supporting us by letting us endulge ourselves.

Kyri shot some AVI's at the event. Here are a couple that may be of interest. The first is Wolf completing 43 legs which included two motor on infringements at base A. The first is after the 4th climb and the second on the last climb. To recover he just switches the motor back on and pulls hard for a loop that would break the wings off most models. Because this is in competition the model is small and all you hear is the noise of the wind..and a little applaus at the end. The second clip is of Markus at the practice field where he was able to get a lot closer to the flight. You can hear the motor accelerate the model at the top of the climb and all the lovely whistling that the model makes as it completes 44 legs.

Wolf - 30Mb
http://www.f5b.co.uk/images/pictures/wolf_2cuts_43.AVI

Markus - 33Mb
http://www.f5b.co.uk/images/pictures/ma ... 0field.AVI
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a mihah » 11.09.2004, 00:09

Test ne čisto top of the line modela F5B na LiftZone

http://www.rcgroups.com/links/index.php?id=4561

Dobro pobira tudi termiko! :)


Sicer pa sem danes v Lohatcu videl tudi neko zelo zanimivo žverco, nekakšen malo manjši F5B. Ja, zadeva bo kmalu naprodaj v MIBO. Cena pa bo za tak "voll gfk" model ZELO privlačna.

Ko je gospod Štempihar na tleh pokazal kaj ga poganja sem bil kar malo skeptičen. V velikem letalu se je spredaj skrival Dancer Pro. Hmm. Prop neki mali Aeronaut 9 col. Hmm, hmm hmm. Swing pa 3 Konionke. 750g
Okoli 16 A statika.

Ampak model je šel v modro nebo kot da ne bi bilo nič! Neverjetno.

Več info in slike sledi.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a pegasus » 11.09.2004, 20:30

Tudi jaz fantaziram nekaj na to temo, mogoce ne ravno f5b model, samo malo bolj dinamicna jedrilica. Zaenkrat so fantazije take:

Model: Rival Prima
Pogon in prenos: mega ac-n 16/25/4 + mega 2.5:1
Prop: zaenkrat 14x9.5, kasneje 16x10 (po motocalcu)
Akuji: 8x1700 ali 10x1000 iz predala, kasneje kaj lazjega
Regler: jeti 40-3p
Masa: planirana malo cez kilo

Bolj kot pure speed oz. top-of-the-line gledam na price/performance in seveda tezo. Zaenkrat izgleda, kot da se bi dalo s takim modelom fino jadrati na termiki, pa tudi malo razmigovati na elektriki. Bomo videli ... zadeva bi utegnila biti zanimiva tudi za kak f5j-7, ce bo to kdaj zazivelo.
Zadnjič spremenil pegasus, dne 12.09.2004, 11:23, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
pegasus
Novinec
 
Prispevkov: 18
Pridružen: 26.06.2004, 02:15
Kraj: Preserje

OdgovorNapisal/-a mihah » 11.09.2004, 23:59

Hehe Jure! To bo lep softlinerček :)


Če obelodanim moje plane!

- Mibo Flash (aka Monny) - upam, da bom uspel dobiti rumeno/rdečo kombinacijo in ta 3. različico :)

to je nekaj takega:

Slika

- Zgoraj omenjeni motor s prenosom
- Konioni (sem izvedel sicer še ne čisto 100 % zanesljivo, da bo bolj švoh z dobavo), mišljeno 5S2P
Ampak bodo pa ta trenutek "best of the best NiMH" 16 (!) GP1100 na @ 35 A po potrebi še več do ca 40 A.
Servoti 2 x digitalca Hitec 5125MG in 1 x DS 368 za višino
Jeti Advance 70 3P opto (do 5S oz 16N)
Alpha 840
KAN 4N 350 za sprejemniške

Vse skupaj pride nekaj čez 1200 g, tudi če bo 1300 g se ne bom sekiral.

Motocalc pravi v vinkel 17 m/s. Ker sem optimist pričakujem kar preko 20 m/s , bom dal notri altiloger ;)

Model bo obenem tudi za tekme F5J unlimited v naslednji sezoni. Če že ne bo konkurenčen, kar res ni moj namen, ampak ZABAVA, boste doživeli na vsaki tekmi take brisance, da se jih boste vsi zapomnili in občudovali! :twisted:

Če bo kreš ne bo veliko za pobirat, to mi je jasno :wink: 8)
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a Kroko » 12.09.2004, 08:53

Uporabniški avatar
Kroko
Naš človek :)
 
Prispevkov: 359
Pridružen: 01.04.2004, 19:06
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a mihah » 12.09.2004, 19:05

Ja Andrej, to je to.

Debata rcgroups:

http://www.rcgroups.com/forums/showthre ... ight=monny

Takoj ko sem prebral:

Hi guys, well we have now had about 5-6 days of extensive testing with this plane and I am pleased to say we have her absoultely humming..........On my 10 cell set up I belive I am looking at 32+ laps and I havent even started to wind the motor up yet.

We have made some key discoveries that I think will really help with your set up of this plane. I have done a spread sheet of our throws and set up. One of the key discoveries we made was the use of snap flap with the elevator. 20% increase in speed in the turns and it also prevents a potential nasty little right hand snap that she can perform from time to time. The other key discovery was the stall point of the V tail. Maximum up elevator throw is 6mm any more is tempting fate. Third: maximum up alieron throw 12mm for speed setting. At speed any more aileron throw can give you a nasty jam that I experienced 3 time before I clicked on what was happening. At high speed with 14mm that I had originally in a tight turn the wiper would get sucked out by the wind and jam on the wing. At lower speeds this is not a problem so greater deflection for landing is not a problem. 14mm was serious over kill any way so 12 is perfect

Any way have a look through these settings and if you have any question drop me a line

Regards

Shaun


na 3. strani zraven pa še nastavitve, sem rekel to je to.

Sem se menil sicer pri http://www.strat.at za Raketenwurma (svetovni prvak) vendar je le malce preveč šuškov za ta prvič ;)

Aja, pri MIBO pride Flash malo pod 50k SIT, kar je dosti ceneje kot pri Lindingerju - ime "V-MAX EVO" (279 Euro), kjer ga še vedno nimajo...
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš


Vrni se na Splošno..

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov

cron