Nova igrača - TT Hawk 1400

Novosti s področja letalskega modelarstva, pravilniki ...

Moderator: blisk

Nova igrača - TT Hawk 1400

OdgovorNapisal/-a frcac » 08.09.2004, 15:15

Curkček v škatli - Thunder Tigre Hawk 1400e.

http://www.thundertiger-europe.com/ehawk1400.html

Čudovito izdelan model, ves pribor na mestu, vsi deli lasersko izrezani in sestavljeni, čudovito popeglan z Oralight folijo... ravno prav majhen da je praktičen, v setu sta tudi motor in propeler. Trup ni neka jogurt plastika, ampak laminat tako kot se spodobi. Povrh tega je naknadno izredno lahko pobarvan, da spoj od kalupa ni viden. Navodila sicer niso potrebna, so pa z veliko slikami in tudi ta kot se šika. Tehtnica pokaže 352g, manjkata pa samo še dva 11g servota, sprejemnik in celice - 8xkan 650 ali pa dve Konionki. Model ima elerone po celi globini krila, centralni servo, V-rep pa samo višino. Glede na res visok nivo izdelave je cena slabih 20 jurjev več kot ugodna. :shock:

Navodila in prvi vtisi s forumov po svetu obetajo veliko. Slikce sledijo - kmalu! :D

Lp, Sašo
Uporabniški avatar
frcac
Naš človek :)
 
Prispevkov: 248
Pridružen: 15.12.2003, 16:49
Kraj: Godovič

OdgovorNapisal/-a mihah » 08.09.2004, 18:43

Hja, kje se pa to zadevo dobi? :wink:

352 g - kaj je to? Samo model brez vsega?

Na strani piše 70 g trup, torej imata rep in krilo kar 282 g :shock:

Mini hotliner? :twisted:
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a Kroko » 08.09.2004, 18:44

Gasilec jo ima v izložbi.
Uporabniški avatar
Kroko
Naš človek :)
 
Prispevkov: 359
Pridružen: 01.04.2004, 19:06
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a mihah » 08.09.2004, 18:54

Že poiskal in prebral vtise uporabnikov na RC Groups. Bolj za padino...
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a frcac » 08.09.2004, 19:29

Miha, pozabil si na elektromotor, spiner, propeler, kable elektromotorja, nekaj lesenih delov za v trup in bovdne. En luštkan softlinerček - allrounder - bi znal to bit z dobrimi letalnimi lastnostmi. Krilna obremenitev je 30g/dm2, kar obljublja precej nežno letenje. Bomo videli kako bo prišlo ven na koncu, ker so priložene povezave servotov iz 2mm jeklene žice, kar paše v .40 trainerja - samo tu sem gledal je prihranek na masi čez 30g, če jih zamenjaš z 0.8 žico. Pa še kje se da kaj pošparat.

Luštna igračka. Izdelava na vrhunski ravni, vse pa je izdelano zelo trdno - "bombenfest" za živžgat za na padino. Po moje zna model pokazat tudi luštno ravninsko jadranje, posebej na dve konionki.

Lp, Sašo
Uporabniški avatar
frcac
Naš človek :)
 
Prispevkov: 248
Pridružen: 15.12.2003, 16:49
Kraj: Godovič

OdgovorNapisal/-a piki » 09.09.2004, 13:46

na modelarski sejem v Prago, pa bo taksnih in podobnih modelov ohoho

danes tritedne
navali v Prago,
kjer ni drago
:lol: :lol:
http://www.model-hobby.cz/cz/veletrh/
lp
Zadnjič spremenil piki, dne 09.09.2004, 13:59, skupaj popravljeno 2 krat.
piki
Član
 
Prispevkov: 71
Pridružen: 09.06.2003, 22:39
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 09.09.2004, 13:53

piki napisal/-a:na modelarski sejem v Prago, pa bo taksnih in podobnih modelov ohoho

danes tritedne
navali v Prago,
kjer ni drago
:lol: :lol:
lp


Ti pa še nisi bil na praškem sejmu :?:
Zadnjič spremenil MC GAYVER, dne 09.09.2004, 14:53, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a piki » 09.09.2004, 14:00

bil pa v Pragi :?:
piki
Član
 
Prispevkov: 71
Pridružen: 09.06.2003, 22:39
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a frcac » 09.09.2004, 14:04

Spet ste začel nabijat nekaj čist u brez veze ki nima niti najmanjše povezave z modelom o katerem sem začel pisat :? Ne bom hodil v Prago ker me bo prišel bencin gor in nazaj več kot model kupljen pri nas. Pa tudi k Švajghofru se ne splača več ko človek pogleda za koliko pri nas kupi servote in poračuna pot in živce do gor in nazaj (da raznih radarjev in seveda tega da mora človk nekaj pojest ne omenjam)...

Model je že sestavljen, na vago ga še nisem dal, poslikam pa ga popoldne. Sem zelo zadovoljen, če ne celo navdušen... :D

Lp, Sašo
Uporabniški avatar
frcac
Naš človek :)
 
Prispevkov: 248
Pridružen: 15.12.2003, 16:49
Kraj: Godovič

OdgovorNapisal/-a piki » 09.09.2004, 18:28

frcac, kaksen profil ima krilo in kako je krilo pritrjeno na trup?
kaj bos dal noter konion ali kan?
thx
piki
Član
 
Prispevkov: 71
Pridružen: 09.06.2003, 22:39
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a frcac » 09.09.2004, 20:22

Na škatli piše da je profil EL 40-100 modificiran, zdaj pa vedi kaj je to. Krilo je fiksno v enem kosu, eleroni so po celem zadnjem robu krila, servomehanizem nagiba je centralni. Krilo je spredaj zataknjeno v zob na trupu, zadaj pa privijačeno z enim vijakom. Trenuten setup je serijska 380tka, pol pa gre notri testno Megax 400tka 6V, pogonske celice zaenkrat 8xKAN 650. Servota 2x C2081BB, sprejemnik R700. Masa po navodilih izdelanega modela (s težkimi pogoni krmil) je tik pod 500g. Jutri sledi testni polet in tudi fotke dogajanja.

Lp, Sašo
Uporabniški avatar
frcac
Naš človek :)
 
Prispevkov: 248
Pridružen: 15.12.2003, 16:49
Kraj: Godovič

OdgovorNapisal/-a mihah » 09.09.2004, 20:24

Piki,

včeraj sem prebrskal na rcgroups in od 18:43 do 18:54 sem izvedel, da je krilo pritrjeno z vijakom in da so modelarji delali modifikacijo za pritrditev z elastikami. Glede profila pa nisem zasledil podatka.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a frcac » 13.09.2004, 09:49

Fotk še ni, stvar je pa preizkušena. Na stock motor in priložen propeler 8xKAN 650 se model vzpenja zelo lepo pod kotom dobrih 30 stopinj. Ob menjavi v navadno 6V speed 400tko in Graupnerjev set za direktni pogon model se vzpenjanje še izboljša, kar je dobro. Masa modela s tem setupom je točno 500g.

Najboljše pa je kako model leti - planira šokantno dobro. Kljub majhni razpetini in krilni obremenitvi tik pod 30g/dm2 je za letenje več kot prijazen - ob nastavitvi malo večjih hodov precej živ, čeprav ni akrobat (se pa da z njim marsikaj potelovaditi). Rad leti malce hitreje, čeprav tudi s počasnim letom nimam nikakršnih težav. Model dobro pobira tudi termične vzgornike, kjer lahko vrtimo zelo na ozko. Če ga recimo primerjam z navadno Muho (torej stiro-abahi krila) je po hitrosti, živahnosti in prodornosti tam-tam, planira bolje (je skoraj polovico lažji) in je posledično bolj občutljiv za vzgornike in balončke, ki se jih da lepo izkoristiti.

Če bi na V-rep pritisnil še drugi servo, da ne bi imel na njem samo višine bi se letalne zmogljivosti pri nizkih hitrostih in s tem okretnost v vzgornikih še povečala. Zdaj ostane še menjava priloženih pogonskih povezav z lažjimi, kjer se bo dalo prihraniti slabih 30g in zamenjavo kank z dvema konionkama. Sporočim rezultat, je pa modelček glede na nivo izdelave, letalne lastnosti in predvsem ceno fantastičen.

Lp, Sašo
Uporabniški avatar
frcac
Naš človek :)
 
Prispevkov: 248
Pridružen: 15.12.2003, 16:49
Kraj: Godovič

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 13.09.2004, 10:13

@sašo

Kdaj se bo dalo tole videt v akciji, namreč po podatkih iz www strani in po poznavanju mnogo modelčkov tega tipa bi to res rad videl v RL


lp milan
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a frcac » 13.09.2004, 10:20

Trenutno z ultraprehladom in rahlo vročino čajčkam do onemoglosti, drugače pa se komot dobimo pri nas na Planinskem polju kakšno lepo sončno popoldne. Šlepanje je po predhodnem dogovoru opcija, da odpihnem prah z mojega Swifta... :)

Modelov takega tipa sem imel pod prsti že kar nekaj, ampak to je to - zelo dobro vzpenjanje na cenen motor, super letenje - lepo se da pobirat nulce pod večer, zna biti pa tudi dober za na pobočje. Za takrat ko ni kaj dosti da "potipaš" kje je kaj, za v veter bi bilo pa treba probat. Model je precej prodoren in dobro ohranja hitrost, tako da ne zna bit slabo.

Lp, Sašo
Uporabniški avatar
frcac
Naš človek :)
 
Prispevkov: 248
Pridružen: 15.12.2003, 16:49
Kraj: Godovič

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 13.09.2004, 10:58

primerjaj mi ga vsaj z tvojo KANJO
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a frcac » 13.09.2004, 11:57

Malenkost hitrejši kot kanja, precej bolj živahen, če pa je Kanja lahko grajena ga za las nese pri pobiranju nulc (reciva 750g elektro). Hawk je glede na svojo velikost superpraktičen, pa še za dobro vzpenjanje ne rabiš nekih prenosov ali brezščetinarjev - samo osem celic in šiba. Če povzamem po parih poletih, odličen model za širok spekter letenja.

LP, Sašo
Uporabniški avatar
frcac
Naš človek :)
 
Prispevkov: 248
Pridružen: 15.12.2003, 16:49
Kraj: Godovič

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 13.09.2004, 13:00

TNX
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 13.09.2004, 13:22

A sm mim brcnu če rečem: "skratka, čudovit model za F5J tekmovanje v vetru, kjer "specijalke" lezejo v rikverc? 8) :oops: :roll: :shock: :D

LP Mitja
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

OdgovorNapisal/-a frcac » 13.09.2004, 13:29

Mal s pa res falil :D Ni vse F5j kar leti... če bi ga napihnil s 1.4 na 1.8m, ohranil maso, znižal krilno obremenitev pod 20g/dm2 - pol bi jih pa definitivno pokupili za na tekme.

Luštkan modelček za tiste ki radi jadrajo, daleč od tega da bi bil neki hotliner kot recimo Robbejeva Calibra, recimo da bi bil model nekako še najbolj podoben Simpropovem Lift-Offu XXS (je pa dobro tretjino cenejši)

http://shop.lindinger.at/productdetail. ... 0%26SP%3D0

s tem da je bolj univerzalen za letenje, da gre iz škatle s kankami 650 zlahka pod 500g vzletne mase... Poleg steklenega trupa je vse klasika, V-rep, na katerega lahko priklopiš samo en servo (višina) ali pa tudi dva... Zanimivo bi bilo probat dva mikro servota v krila (namesto centralnega) da bi se poigral z nastavitvami flapov v pozitivo in negativo... Po dolgem času spet en model ki me je navdušil!

Lp, Sašo
Uporabniški avatar
frcac
Naš človek :)
 
Prispevkov: 248
Pridružen: 15.12.2003, 16:49
Kraj: Godovič

Naslednja

Vrni se na Novosti..

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov

cron