Dejansko bijem trenutno bitko z mlini. To je zadnje letalo v letošnjem letu, če ne celo v daljšem obdobju. Sprint pylon še vedno čaka na izgotovitev, VIP je "podrt", Parky nima motorja, edina leteča sta trenutno Riva in MAV racer. Na vrsto mora priti več letenja
Glede komentarja o denarju - nekateri dajemo za modelarstvo več, drugi manj. Vedno bo tako.
Osebno imam za dražji del v elektroletalih imam vedno poskrbljeno - zaloga reglerjev in motorjev ter akujev iz čolnov.
Pa še močno me firbec matra kako gre recimo podoben setup v letečih stvorih.
Če pa komu gre v nos, da takole modele predstavljam po tekočem traku in se "baham" pa naj to pove in bom nehal. Moji posti niso namenjeni temu, pa tudi reklamiranju ne, ampak zato, da se bo kdo od tega kaj naučil in mu bo e-pogon postal bolj domač.
Čeprav sem pri letalih zraven še ne pol leta, se mi zdi, da se je precej premaknilo v smer, ko so modelarji pripravljeni dati kaj več kot za 400tke in golde, pa tudi letala so večja, hitrejša, ... nenazadnje se danes pri nas gleda na e-pogon v letalih drugače kot samo pred 1 letom dni.
Tako, toliko za offtopic, upam da takih komentarjev kot je bil Vombatov ne bo več, pač pa bodo če že raje vprašanja še lepše pa bo videti podobne modele pri ostalih
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...