Da dodam še eno izkušnjo v album:
MC-500BB:
Problem s prvim zobničkom po motorju, kot je že napisano. Servo prične rolati v leru, ker se mali zobniček dvigne.
Vzrok: os zobnička je ulita (brizgana) z ohišjem in ker vemo, da mora vsak kalup imeti določen livni kot, da stvar lahko vzamemo iz kalupa je tudi os konična. Ker imajo vse stvari tendenco, da se gibljejo iz slabega na slabše, se zobniček počasi dvigne in zaplava na osi (konusu), s tem dobi zračnost in se odmakne od pogonskega.
Rešitev se skriva v fajrcajgu oz. spajkalniku. Z vžigalnikom (prižganim
) parkrat oplazimo!!! predel osi in s prstom nežno!!! malenkostno potisnemo os (štift) proti motorju. Pa ne za 10 stopinj, toliko, da je del, ki gleda proti motorju poravnan. V primeru spajkalnika, pa le tega samo približamo za krajši čas in postopamo kot pri vžigalniku. (Nasvet sem dobil od Tomaža Cesarja in upam, da ni hud
)
MC-1000MGBB:
servo je glasen k' pr' norcih, zaenkrat dela, ni pa še doživel flancanja modela.
Mazanje plastičnih zobnikov: mast za plastične materiale. Litijeva po moje ni ravno najboljša, ker imam občutek, da se pri kombinaciji s plastiko trenje zelo poveča. Sam uporabljam teflonsko (bela), ki je po moje že originalno not. Vsekakor odsvetujem previskozne masti in pretirano "zabijanje" z mastjo, ker se zmanjša hitrost servomotorja in poveča poraba.
Pa ne me za jajca obesit, če bo kdo zjebu servomotor, men je uspel oba zrihtat BP.
Zelim vam obilo zabave s 500-tkami