Napisal/-a luigidon » 30.10.2004, 12:59
@Robi
sori, sem na hitro prebral:)))
Res je, da za konkurenčnost ne boste rabili lixx baterij v F5j, ker se da tisto težo prišparat pri gradnji.
Res pa je tudi, da tehnologija lixx ni nič dražja kot nimh in nicd. Namreč dva konionki staneta ravno toliko kot 7 KAN 1050. Lixx pa zna zdaj polniti skoraj vsak novi pametni polnilec. Ni pa tudi ne noben problem s polnilcem, ker tisti kupljeni stane 15k sit, če pa je komu toliko denarja preveč pa si lahko naredi lasten polnilec za nekaj tisoc sit...Sam tudi prodajam enega.
V osnovi je polnjenje lixx celic veliko lazja, kot ostalih. Zato tudi elekronike ne potrebujemo toliko. Važno je le, da ko so polne tranzistor zapre pot toka do baterije in jih ne polni več.
Tako, da jaz mislim, da uporaba lixx ni tako zelo nevarna, je pa seveda potrebno upoštevati določena navodila. Kot prvo je potrebno imet polnilec namenjen lixx baterijam. Potem je potrebno vedet, da kaksen kraek stik jim enostavno ne paše, tako kot nobeni bateriji to ne paše. Pa potrebno je tudi vedeti, da se je ne sme pregreti. Kar pomeni, da na soncu je ravno ne puščajte. Seveda tudi pri strmoglavljenju letala je dobro preveriti celice ce so se dobre, ter pocakati kaksne pol urce, da se ne zakurijo same.
Kar se pa tice prednosti, pa imajo lixx veliko prednosti. Meni najboljsa je ta, da ko pridem domov z letenja, dam celice polnit in ko so polne jih lahko pustim en mesec, in grem po enem mescu letet. Kar vemo, da pti nimh ni ravno dobro....
lp
matjaz
-------------------------------------------------------
Uspeh je za drzne....