MIBO Parky

Vse o modelih letal na elektro pogon ...

Moderator: blisk

MIBO Parky

OdgovorNapisal/-a mihah » 09.07.2004, 09:25

Včeraj videl letet na MIBO BK Mamba 100 in 2S1P Konion in Slimprop 9x6.
Pri statiki vleče setup samo 8 A. Zadevšna ima dovolj moči za izvajanje nekaterih akrobacij in lep kot dviganja, vendar leti tudi z manj kot polovico plina. Zelo lepo se pelje tudi počasi.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a mihah » 21.08.2004, 23:05

Koliko je kaj Parkyjev v SLO?

Prinesite jih v Krtino naslednji teden! :wink:

Moj bo šel v zrak jutri, upam... :P


Setup:

Kontronik Dancer
Kontronik Swing 1000 Lipo
Konion 2S1P oz 3S1P
8 x 4 slim prop na preciznem spinerju (oboje Graupner)
3 servoti po 2400 SIT
Schulze Alpha 440

Na tleh se pelje in tudi zavija levo-desno. 8)

Masa: Malce več kot sem predvidel, ... 470 g torej 15 g več kot pri Tinetu z Mambo. Ampak mali "Plesalec" ni od muh! 8) Na 3S je pa itak poglavje zase...
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a mihah » 21.08.2004, 23:17

Dokler je zadeva bolj ali manj še nova in v enem kosu jo je potrebno poslikat.
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a mihah » 21.08.2004, 23:19

Pa še pogon in cel model.
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a mihah » 21.08.2004, 23:20

Pa še presenečenje.

Težišče se poklapa na 1 mm natančno! Zložim vse notri in poskusim, in opa 1 mm pred predvidenim težišče. Začetniška sreča? :lol:
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a -=ZeroCOOL=- » 22.08.2004, 07:36

Živjo Miha... superca avjončič. Sem videl da jih Mibo prodaja, ampak šele zdaj vidim, da je res lep model. To je model ki ga zadnje čase iščem. Lepo si ga naredil, čist po tvoji "čoln tehnologiji"! :D

Aja pa še to..... prvič sem videl mizico za servote narejeno iz karbonske plate! 8) Šmeeeensiiii!


Jan
Xray XB8E, Xray XB9E Rally, Xray T4 '13,Xray X1, Xray M18T PRO, Sanwa MT4S, GensACE, REDS Motors, Tekin Motors, MuchMore, LRP, HobbyWing, Futaba
Uporabniški avatar
-=ZeroCOOL=-
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 178
Pridružen: 02.02.2003, 23:27
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a mihah » 22.08.2004, 10:31

Jan, hvala za pohvale.

Doma imam veliko ostankov karbona in sem namesto da bi jih vrgel v smeti, tu porabil. Ni pa mizica kar tako "preprosto" narejena. Sprednja za akumulatorje je že samo plošča, pri servomehanizmih pa je osnova tanka kevlarska plošča ojačana spodaj z abahi letvicami, čez pa je "preplankana" s karbonskimi ploščicami. Če daš samovrezni vijak v sam karbon bo počil-cepil, spodaj pa kevlar drži vse skupaj in preprečuje cepljenje.
Samo za informacijo - v primerjavi s priloženima ploščama iz špera sem prihranil ca 5 g.

Spredaj sem prav tako ojačal zunaj s ploščo karbona. Nisem hotel znotraj, da ne bi slučajno pokvaril potisni kot motorja.

Cel model je bil izgotovljen v enem dopoldnevu, finese pa en večer.

Sicer pa so deli zelo lepo narejeni, edina zamera so nekoliko skrivljeni eleroni. Nekaj sem poskušal s fenom pa sem raje odnehal. Bomo videli po prvem poletu, če bo treba kaj ravnati. Cena je tudi ZELO ugodna.

Sem pa videl, da imajo pri MIBO za modelarje, ki nimajo nič časa sedaj v ponudbi tudi izgotovljen model. z vgrajenimi komponentami. Moje mnenje je, da se vseeno splača vzet tisti dan in izgotoviti model.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a » 22.08.2004, 11:19

mihah napisal/-a:Na tleh se pelje in tudi zavija levo-desno. 8)


:D :D

Parkyev je pri nas verjetno okoli dvajset, vendar se ne zanašat, da bosta v Krtini več kot dva.

Karbonski nosilci servotov meni že nekaj časa lepo služijo v specialki (kombinacija pena/karbon je neverjetno lahka in čvrsta zadevšna.
Uporabniški avatar
Naš človek :)
 
Prispevkov: 394
Pridružen: 20.06.2003, 13:08
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Andrej Petrovčič » 22.08.2004, 12:33

Miha, lep je ! Všeč mi je čista gradnja in vgradnja komponent, lepo premišljeno zložene komponente, edino kar bi sam spremenil je to, da bi sprejemnik malo zaščitil v mehak ovoj ali podlago (vibracije in morebitni kreš).
Upam, da se srečamo drugi teden. Sicer nimam kaj pokazat ta trenutek, razen F5J-400 (do takrat bo)

ps: Miha, par gramčkov lahko prišparaš še pri kolesih (GWS?)
Uporabniški avatar
Andrej Petrovčič
Forumski veteran
 
Prispevkov: 614
Pridružen: 28.11.2002, 21:53
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a mihah » 22.08.2004, 14:11

Andrej Petrovčič napisal/-a:Miha, lep je ! Všeč mi je čista gradnja in vgradnja komponent, lepo premišljeno zložene komponente, edino kar bi sam spremenil je to, da bi sprejemnik malo zaščitil v mehak ovoj ali podlago (vibracije in morebitni kreš).
Upam, da se srečamo drugi teden. Sicer nimam kaj pokazat ta trenutek, razen F5J-400 (do takrat bo)

ps: Miha, par gramčkov lahko prišparaš še pri kolesih (GWS?)



Tudi tebi hvala Andrej ;)

Za sprejemnik, hja, tako je lahek, da bo že stran od ježkov padel, če se bo kaj zgodilo. Bom videl.

Ja, upam, da se po dolgem času srečamo. Andrej, imam presenečenje zate v obliki veliko majhnih delčkov.... ;)

Za par gramčkov se ne bom sekiral, še enkrat sem šel brat Tinetove teste in bo kar OK.

Čez nekaj uric pa grem v Krtino to zadevšno v zrak poslat. Poročilo in upam, da tudi video sledi... :)
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a » 22.08.2004, 15:20

Glede koles je tako - ali zadevšno stran odšraufat in vozit brez koles ali pa dat večja kolesa iz pene, ker so ta preprosto premajhna.

Ne bit bolni na težo, kajti če je model prelahek kar plava po zraku in ne moreš akrobacij lepo izpeljat, ker se ti kar sam poravna (sploh noče past v kovit).

Miha srečno. :D
Uporabniški avatar
Naš človek :)
 
Prispevkov: 394
Pridružen: 20.06.2003, 13:08
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a mihah » 22.08.2004, 22:24

Ja, takole je blo:

1. polet

Kratek, ker sem zamešal smer eleronov, jasno kontra :oops: He, he, nič zato mal se je bilo potrebno potrudit s smerjo in model je šel lepo dol na travico. Hvala Matjažu za štart iz roke (on je istočasno takrat letel F5J ;) )

2. polet

Kar sam iz roke in BP. Še premalo trimov, ampak tokrat bolje. Letel sem ca 10 minut, mogoče kaj več. Ne vem.

3. polet

Že v slabih svetlobnih pogojih, nekaj minut.

Model je skoraj preveč "simpl" za letet, ne more pasti v kovit, jadra skoraj kot povprečen F5J, za letenje potrebuje nekje 25 % plina, pri 100 % se vzpenja nekje max 50 - 60 stopinj konstantno. Koliko dejansko je hitrost vzpenjanja bom preveril z logerjem, ki gre notri takoj naslednji polet.

Izvedel sem nekaj "krompirjev" in testiral hrbtno letenje pod polnim plinom.

Podvozje in kolesa so čisto OK, v Krtini je lepa pokošena travica.

Model je res neverjetno lahko obvladljiv, leti pa neveretno dobro.

Za to ceno 1A s črtico.

Hvala Matjažu za video, bom ga objavil ob prvi priložnosti.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a mihah » 22.08.2004, 22:49

Uporabljal sem izključno samo 2 Konionki. In moram reči da je čisto OK.

Ko se bom modela dodorba navadil pa bom za štos enkrat dal tri. Pa da vidimo vertikalo :twisted:
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a mihah » 22.08.2004, 22:56

Še mal firbca preden me na letališču premami "da nid for spid".

Model je pri polnem plinu in horizontalnem letenju lahko kar hiter. Kje je še "zdrava meja", da ne pride do fluttra? Koliko lahko model nažigam? Je kdo to že sprobal?
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a -=ZeroCOOL=- » 23.08.2004, 08:31

Načeloma, če je model dobro narejen, in če na krmilnih površinah v povezavi z servoti nimaš nič zračnosti, bi ga lahko nažigal koliko ti da duša, ampak zavoji naj bodo dolgi in počasni! Brez hitrih reakcij. Če ga boš zložil bo to ali na krilu, ali pa na repu! Ostalo bo (dokler ne pade na tla) celo! :)


Jan
Xray XB8E, Xray XB9E Rally, Xray T4 '13,Xray X1, Xray M18T PRO, Sanwa MT4S, GensACE, REDS Motors, Tekin Motors, MuchMore, LRP, HobbyWing, Futaba
Uporabniški avatar
-=ZeroCOOL=-
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 178
Pridružen: 02.02.2003, 23:27
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a mihah » 23.08.2004, 14:19

Jan, mi je kristalno jasno da se je treba ogibati sunkovitih sprememb letenja ;)

No prej ali slej bom tole sprobal in upam, da bomo dogodek uspeli zabeležiti v digitalno obliko. ;)

Video od včeraj sledi kmalu.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a mihah » 24.08.2004, 22:15

No evo.

3 let in LOLO Race loger v modelu.

Kar precej je pihalo v Krtini ampak opogumljen sem v zrak vrgel Parkyja. Namesto 8x4 propa tokrat 8x6. Še vedno samo na 2 Konionki.

Modelček sem vrgel v veter in se vzpenjal in vzpenjal... na kar solidno višino. Ko sem kasneje Jaru in Zupju razlagal sem omenjal višino 130 do max 150 m na oko. Ma jok brale! :twisted:

Moj vid sem očitno zelo podcenjeval. Zgoraj je kar precej pihalo in ko sem izključil motor je model lepo pojadral in šel skoraj ritensko. ;)

No potem sem se malce privajal. Letel sem precej po F5J stilu ... motor do konca, vzpon potem pa izključen motor in malo jadranja in privajanja. No moram omeniti, da sem doma prej še dodatno povečal odklone in zmanjšal expo iz 30 % na 15 % na vseh krmilnih površinah. Modelček je res ratal zelo lepo odziven :)

Skratka v prvih minutah sem res lepo pazil, kasneje pa sem začel vedno bolj "nažigati". Višek je bil hrbtni let (!) in pa zunanji luping !!! :) :) Res je pestro s temle 40 gramskim Plesalcem, ko pohodiš gas do daske :twisted:

Skratka čas je mineval, jaz pa sem vedno bolj užival. Res poezija tale frčka.

Ko sem odletel, sem pospravil loger, zamenjal 8x6 s 8x4 in odletel še blagih 10 minut. Skupno torej nekje 30 minut letenja. Pa nisem nič kaj nežno letel. Verjetno bi se dalo z nežnim letenjem priti na 45 minut. Če pa je še kaj termike pa kar urco oziroma več.

Vzpenjanje lahko sami preverite. Okoli 6 - 7 m/s gre gor, če bi se res potrudil v veter pa blizu 10 tke... poglejte tam med 530 in 531 sekundo.


Skratka, če na kratko povzamem. Če modelar ve kaj dela se mu to tudi poplača. In takole igrajčkanje od časa do časa prav sede. Čeprav nisem s Parkyjem letel niti eno uro, se mi zdi, kot da sem z modelom "stari" prijatelj.

Priporočam vsem modelarjem!

Model boste lahko videli letet v soboto na E-pikniku v Krtini.
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a mihah » 24.08.2004, 22:16

Pa še vzpon.
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a mihah » 24.08.2004, 23:16

Ker se tale zadevšna pelje tako počasi oz dobro jadra že resno razmišljam o montaži Aipteka za fotografiranje iz zraka. :)

Pod krilo ali pod podvozje je sedaj vprašanje. Ena luknjica za servokabel bo morala biti nekje narejena.

Proženje moram potem nujno narediti na stikalo.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

Odkloni

OdgovorNapisal/-a Damac » 25.08.2004, 11:02

Pozdravljen,

imam "podoben" model in sicer Kyosho Spree Sport (fajn zadeva) in problem imam pri pristajanju na travi (nizki). Ker ima model kolesa (zelo podobna tvojim) ga na koncu vedno prekucne.

Obstajajo kaki triki kako bi ga lepo pristal na travi? Kako ga ti pristajas? Na kaksni cesti oz. betonu si ga se ne upam :)

Modelcek zgleda super, mogoce bom mojega v prihodonosti iz 400ke upgradal na kaksnega BK.

Hvala!
LP
Damjan
Uporabniški avatar
Damac
Član
 
Prispevkov: 74
Pridružen: 21.04.2004, 10:23
Kraj: Maribor

Naslednja

Vrni se na Elektro..

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov