Modeli pylon 400

Vse o modelih letal na elektro pogon ...

Moderator: blisk

OdgovorNapisal/-a mihah » 13.06.2004, 14:56

Še malo več slikc mojega V.I.P. - a. Upam, da ne zamerite ;)


Glede servomehanizmov me je spraševal Gregor. Notri imam tiste za 13 Evrov in se obnesejo zaenkrat čisto OK. Sem pa zasledil, da je en v BK stingerju uporabil tudi 4.4 g nova Protecha B1044. Torej pri Speed 400 bi bili tudi uporabni!

Pri BK pogonu pa se ni več za igrat. Bodisi C261 Graupner, še bolje kar digitalca DS281. Ne vem kaj so še opcije za te majhne trupe za višje hitrosti (beri nad 150 - 200 km/h).

Rabimo samo 2 servomehanizma - nagib in višina!
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a mihah » 13.06.2004, 15:00

Pa še dve za sline cedit :)
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a steem » 13.06.2004, 16:20

mihah napisal/-a:Jernej je naredil eno lepo slikco včeraj! Hvala Jernej!


Nisem bil jaz :) Moj ati je bil ;)
Hvala za pohvalo ... mu bom sporočil.

LP Jernej
steem
Naš človek :)
 
Prispevkov: 210
Pridružen: 17.11.2002, 13:09
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a mihah » 13.06.2004, 17:17

Jernej kar sporoči pohvalo očetu. :)

Lahki Stinger, beri tole:

http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=133165
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a mihah » 13.06.2004, 17:41

Takole gre pa VIP na MEGA 16/15/3 in 3S lipo

http://www.b-p-p.com/videos/vip.wmv
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a junior » 13.06.2004, 18:01

:shock: Jest mam tudi 16/15/3 pa ne gre tako ! :D

Primož
Uporabniški avatar
junior
Naš človek :)
 
Prispevkov: 164
Pridružen: 12.07.2003, 12:15
Kraj: Škofja Loka

OdgovorNapisal/-a fullspeed » 13.06.2004, 18:10

[quote="mihah"]Torej hvala Andreju za krst. Dosti so pomagali tudi Čukovci! Hvala!


http://www.modelarji.com/upload/VIPpylon400.WMV

Torej iz videa (malo več kot 5 mega, mix prvi in drugi polet) je razvidno, da sem bil pri prvem poletu zelo neučakan in sem na vsak način hotel videti koliko zadevšna piči. No, Andrej je moral kaj hitro pristati, da se je nemoteno odvijala F5J tekma dalje.

V drugem poletu sem Andreju nekoliko preveč živčno in ponesrečeno vrgel model, a ga je Andrej lepo ujel. Sledi nekaj hitrih preletov, testiranje pri nizki hitrosti (se mi zdi da bi šlo še kar nekaj počasneje, vendar Andrej pametno ni tvegal). Zadnji pristanek (neposneto) je bil nekoliko bolj "trd" vendar je model res lahek in ni bilo nobenih problemov. Zahvale gredo Matjažu za kamero! :)

Težišče smo po prvem letenju dali bolj naprej (prej 40, potem nekaj mm naprej), da model ni bil živčen, vendar moramo še manjše hode po višini.

Model bo šel za nekaj časa na steno. Prej bom jaz malo povadil na dosti cenejših stiro zadevah. Naročil sem tole (skoraj 7x cenejšo) zadevšno http://www.acteurope.de/html/hauptteil_me_163.html



Miha :)

Tale zadeva Me163 - sem videl leteti nekaj zelo podobnega, doma imam tudi enega takega le da je GFK varianta (rezpon caa 70 cm) in pa enega 160 cm. Pomoje boš tukajle mimo usekal, predvsem kar se tiče letenja. Tista stiro zadeva leti počasi in je zelo pohlevna - kolikor sem imel priliko ene dvakrat videt. Pomoje je čisto nasprotje od tvojega VIP a. Moj GFK (70 cm rezpon) je imel 2,5 ccm MVVS a v nosu in je bil zelo žleht za letet, drugi ki ga imam (160 cm rezpona) je pa zelo hiter, lepo jadra in je neproblematičen za letet. Pri tem je edino problem vzlet, ker ima "odpadajoče podvozje".

Ne vem ne vem


:)

LP
Sebastjan
lp, Sebastjan

FREELANDER
".... za zajebavat smo vsi dobri...."

http://www.stirocut.com
info@stirocut.com
Uporabniški avatar
fullspeed
Član
 
Prispevkov: 93
Pridružen: 12.11.2002, 20:30
Kraj: Litija

OdgovorNapisal/-a Saphir » 13.06.2004, 20:38

@Miha: Kot Fullsped ti tudi jaz odsvetujem "stiropor". Ce ne drugega ti posodim svojega pylona, da se navadis letet. Je bil ze tolikokrat usajen (najhujsi je bil vsadek pri hitrosti 150 km/h direkt celno u razmoceno zemljo), pa je se vedno "letec"...pravi veteran , :) .

Upam, da bo vsaj letos ta stvar zazivela... so pa tudi kandidati za "unlimited" torej pravi F5D.

lp,S.
Uporabniški avatar
Saphir
 
Prispevkov: 9
Pridružen: 28.12.2003, 17:11
Kraj: Krasnja

OdgovorNapisal/-a mihah » 13.06.2004, 21:02

Simon in Sebo!

Hvala za nasvete, posebno Simonu. S Simonom sva se že pogovarjala po telefonu in ja, Simon jaz sem takoj za :D !

Torej govora v tej debati je za kategorijo Pylon 400.

Kar v prvi vrsti pomeni, nemodificiran, navaden Speed 400 in nič več.

Pravilnik link sem dal:
http://www.pylonracinguk.freeserve.co.uk/speed400.htm

Nenazadnje je ta klasa cenejša od F5J 400, vendar je pa res, da se lahko precej hitreje zgodi kreš.

Čisto druga pesem je jasno za ta pravi F5D. Je prvo "drago", drugič zahtevno, sklepam pa, da če jih je v F5J unlimited malo, bo tu še precej slabše. Lahko pa se tudi motim.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a mihah » 13.06.2004, 21:06

junior napisal/-a::shock: Jest mam tudi 16/15/3 pa ne gre tako ! :D

Primož



Torej sedaj vidiš kakšno razliko lahko pomeni model :)
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a Andrej Petrovčič » 13.06.2004, 21:14

Jaz kot "testni pilot" Mihovega VIP-a sem počaščen, da sem imel priložnost preizkusit model katerega sem do zdaj samo na slikah gledal.

Model(ček) mi je zelo všeč, le zaradi svojega slabega vida bi si želel, da je večji in mogoče bolj vidno obarvan.
Zaradi njegove majhnosti so tudi odkloni krmil primerno majhni in sicer takšni kot jih priporoča proizvajalec/prodajalec.
Prva opazka je ta, da bi lahko bil kot motorja malo več navzdol, kajti potrebno je imeti 2 "načina letenja" za letenje z vklopljenim motorjem in brez. S polnim plinom model kljub pravilno nastavljenem težišču in nevtralno lego višinskega krmila močno sili nos navzgor, brez plina pa lepo "jadra" kot se za pylona spodobi.
Pri startu je potrebno paziti, da se vrže model čimbolj ravno in rahlo navzgor, kajti pri začetni hitrosti se krmila slabo odzivajo, ampak to traja le kakšni 2 sekundi. Problem je, če se slučajno zatakne pri štartu in model ne leti v ravni liniji, je lahko usodno preden lahko sledi popravek po nagibu. Krmiljenje po višini ni sporno.
Za začetnika v pylon letenju je VIP odličen model, kateri ponuja nadgradnjo za "norce". Mihov setup je odličen, dovoljuje ravno pravšnjo hitrost in nizko maso modela, kar se odlikuje pri pristajanju. Minimalna hitrost je lahko resnično majhna (nismo uspeli stestirat minimalke do kovita). S Konioni se lahko res dolgo naganjaš po zraku in se dobro navajaš modela brez presenečenja "cutoff".

Po dveh poletih si nebi upal dat močnejšega pogona oz. niti dodatne Konionke si nebi še privoščil, mogoče po vsaj 15-tih poletih z modelom in po dokončnem trimanju in nastavljenih fazak leta. Hitrost modela se toliko bolj odraža zaradi majhnosti, čeprav je bila precej nižja kot je Miha pričakoval, ampak zadostna za začetek.

Miha, upam, da ti bo uspelo natrenirat na kakšnem drugem modelu, preden samostojno spraviš v zrak VIP-a. Prav škoda bi ga bilo poškodovat zaradi slabih izkušenj.

Priporočam pa visoko travo - ni poškodb.

lpA

ps: havla bogu ga nisem sesul.... mogoče bi mu ga lahko iz favšije :lol:
Uporabniški avatar
Andrej Petrovčič
Forumski veteran
 
Prispevkov: 614
Pridružen: 28.11.2002, 21:53
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a mihah » 13.06.2004, 21:17

Andrej, odlično, najlepša ti hvala! Upam, da bo napisano pomagalo tudi ostalim.

Ko sem doma gledal višino, se mi zdi, da sem slabo natrimal pred poletom, torej ko si imel ti trim čisto dol je bila šele nevtrala. Ampak moram še enkrat preveriti!
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a Ra » 13.06.2004, 23:37

mihah napisal/-a:
@Vsi
glede skupnega naročila Pylon Sprint:
Zaenkrat imamo 6 interesentov, samo še štirje.
Še štiri "norce" rabimo!


Tud jest bi bil interesant za sprinta. Pa če mi lahko kdo od iskušenejših modelarjev pove zakaj imajo vsi sprinti na slikah samo po en eleron. Ali je to samo zaradi levih ovinkov ali je razlog v čem drugem.
Lp,Andrej!
Ra
 
Prispevkov: 1
Pridružen: 13.06.2004, 19:17
Kraj: Škofja Loka

hm

OdgovorNapisal/-a EXTREMIST » 14.06.2004, 00:53

(beri nad 150 - 200 km/h) Tale številka,
pa številka višine leta modela se mi zdijo vedno previsoke.
apn
Uporabniški avatar
EXTREMIST
Naš človek :)
 
Prispevkov: 100
Pridružen: 04.02.2004, 21:54
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a mihah » 14.06.2004, 09:12

Andrej, nisem izkušen ampak zdrava pamet da vedeti, da je tisti eleron narejen točno zato. Da gre bolje v levi ovinek! :)

Dušan mi je napisal, da da popust tudi če naročimo nad 5 modelov. Torej nas je sedaj zadosti! Jaz sem mu že napisal, da naj sporoči sedaj v kolikem času bodo modeli pripravljeni :)


Extremist :

Številke glede hitrosti niso kar tako. Modelarji so z dopplerjevo analizo izmerili te hitrosti. Najhitrejši izmerjeni pylon 400 velikost na BK je šel preverjeno 270 km/h. Hude zadevšne... ;)

Glede višine leta pa ne vem kaj misliš. Pyloni ne letijo visoko :)
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a mihah » 14.06.2004, 19:19

Glede Sprinta je Dušan napisal:

Hi Miha,
Ok, last order is 6 items.
As will manufactured of all 6 items I sent to you account number for payment.
Dead-line completion will by under 1 month.

Thanks

Dusan Slavetinsky


Torej pripravite šuške za začetek julija ;)

__________________________


Prejle sem razmišljal. 2 Koniona, do 15 A lahko grem pri 6.6 V.
Kaj ko bo namesto Speed 400 6 V poskusil z Race 4.8 V?

Pogoji:

Do 15 A pri ~6.6 V
Motor mora biti brez obroča!


Testi:

In poskusim na usmerniku!

4.7 x 4.7 Cam Gr

Ježešna, že na 4.8 V vleče 14 A. Kriza bo. Na 6.6 V gre preko 18 A. Nenee.

Dam gor dva obroča, poraba pade za 1 A. V motorju se še vedno besno iskri. Nafutranje s kapljicami stanje sicer nekoliko izboljša, a se poraba spet dvigne za celih 1.5 A!

Kolektor gledam, in je počrnjen na koncu segmentov kar pomeni premalo timinga. In grem dat motor v šraufštok, klešče in zavrtim za 4 mm v nasprotni smeri vrtenja motorja.

Propeler 4.7 x 4.7 Cam Gr ne bo šel.

Vzamem v roke pištolo, ki piha vroč zrak in klešče in se lotim odvijanja koraka. Še kar nekako mi rata oba enako odvit na uč, potem pa na sredinskem delu še z olfa nožem porežem stran "ušesa".

Kdor me pozna iz čolnarskih vod, ve da brez modifikacij propelerjev ne gre. No in sedaj sem začel še tu. :)

Pred tem da namontiram, vržem propeler še na balanser in popravim detajle.

Po 10 minutah dela je bilo vse pripravljeno!

In kakšni so rezultati?

NORO!

Motor vleče 14 A pri 6.6 V in se vrti že kot mali "peklenšček". Statičnega potiska je veliko, všeč mi je zvok propelerja. Tole bo šlo ziher 30 % hitreje kot s Speed 400 6 V in 5.5 x 4.5! Ko se bo stvar v zraku razbremenila bo mala veselica :))

Skratka z mojo prvo modifikacijo sem zelo zadovoljen. Garantiram, da bo v zraku tudi veselje. Ampak še vedno bo pilotiral nekdo drug ;)

Še slikci!
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a Saphir » 14.06.2004, 21:16

Odlicno Miha! Moj "pruf stant" je tud ze na mizi, da stestiram kaj je se dobrega ostalo od motorjev :)

Me pa bega ena stvar, kot je ze nekdo prej opazil (ne vem nicka :? ) ima Sprint samo en aileron, O.K. Zakaj imajo pa F5D modeli oba??? Npr. Munga, Stinger, Spark, ...???
Uporabniški avatar
Saphir
 
Prispevkov: 9
Pridružen: 28.12.2003, 17:11
Kraj: Krasnja

OdgovorNapisal/-a mihah » 14.06.2004, 23:23

Vprašanje poslano Dušanu.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a mihah » 14.06.2004, 23:41

Še kdo pomni Graupnerjevega MINI VIPERja?

Evo slika za osvežitev:

Slika


Tule pa še primerjava. Levo Viper, sredina RazFaz, desno Stinger

Slika

Več o mini viperju

http://members.iinet.net.au/~rsuth/viper.htm
http://www.rcgroups.com/links/index.php?id=3563

Ja, samo 1 eleron :)
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 14.06.2004, 23:51

Miha, tale propelerček 4,7 x 4,7 je super za pylone. Ampak vedeti moraš to, da on "zagrabi" dobro šele pri precejšnji hitrosti. Na mestu, ko letalo stoji pri miru (ali pa pri meritvah ki si jih opravljal) propeler s tako velikim korakom bolj meša zrak in ga le malo "transportira proti repu modela", ker ga ne more toliko posesati k sebi da bi si kraki zagotovili kolikor toliko primeren vpadni kot. Krak dela na tako velikem vpadnem kotu, da je tok zraka zelo zvrtinčen. Kot če bi krilo enega modela letelo z velikim vpadnim kotom...model samo zavira in nikamor ne gre...enako je s propelerjevim krakom v tem primeru.
Mislim da se statično dogaja nekaj podobnega kot je kavitacija pri elisi za čoln.

Mislim da bi moral meritve opravljati tako, da bi proti propelerju usmeril nek kolikor toliko urejen zračni tok z vsaj 50 km/h, da bi ti meritve pokazale kako je z amperi, vlečno silo itd...
Ali pa meritve opravljati na ravni cesti, z motorjem in merilno opremo namontirano zunaj avta, ter se voziti od 50 do 120 km/h in opraviti meritve.
Vprašaj Mc Gajverja, on ve kako se to dela! Pa še eni fantje (poglej v en star Tim) so podobno testirali motorje , elise in izpušne cevi za Combat modele... preberi si!

Škoda se mi zdi ker si "prepigal" originalni propeler, ker se mi zdi da rezultat ne bo najboljši. Če boš tako nadaljeval, te upam izzvati na dvoboj: Tvoj VIP in moj Pylon400(lesen!)

Lep pozdrav!
Mitja
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Elektro..

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov

cron