Glede Sprinta je Dušan napisal:
Hi Miha,
Ok, last order is 6 items.
As will manufactured of all 6 items I sent to you account number for payment.
Dead-line completion will by under 1 month.
Thanks
Dusan Slavetinsky
Torej pripravite šuške za začetek julija
__________________________
Prejle sem razmišljal. 2 Koniona, do 15 A lahko grem pri 6.6 V.
Kaj ko bo namesto Speed 400 6 V poskusil z Race 4.8 V?
Pogoji:
Do 15 A pri ~6.6 V
Motor mora biti brez obroča!
Testi:
In poskusim na usmerniku!
4.7 x 4.7 Cam Gr
Ježešna, že na 4.8 V vleče 14 A. Kriza bo. Na 6.6 V gre preko 18 A. Nenee.
Dam gor dva obroča, poraba pade za 1 A. V motorju se še vedno besno iskri. Nafutranje s kapljicami stanje sicer nekoliko izboljša, a se poraba spet dvigne za celih 1.5 A!
Kolektor gledam, in je počrnjen na koncu segmentov kar pomeni premalo timinga. In grem dat motor v šraufštok, klešče in zavrtim za 4 mm v nasprotni smeri vrtenja motorja.
Propeler 4.7 x 4.7 Cam Gr ne bo šel.
Vzamem v roke pištolo, ki piha vroč zrak in klešče in se lotim odvijanja koraka. Še kar nekako mi rata oba enako odvit na uč, potem pa na sredinskem delu še z olfa nožem porežem stran "ušesa".
Kdor me pozna iz čolnarskih vod, ve da brez modifikacij propelerjev ne gre. No in sedaj sem začel še tu.
Pred tem da namontiram, vržem propeler še na balanser in popravim detajle.
Po 10 minutah dela je bilo vse pripravljeno!
In kakšni so rezultati?
NORO!
Motor vleče 14 A pri 6.6 V in se vrti že kot mali "peklenšček". Statičnega potiska je veliko, všeč mi je zvok propelerja. Tole bo šlo ziher 30 % hitreje kot s Speed 400 6 V in 5.5 x 4.5! Ko se bo stvar v zraku razbremenila bo mala veselica
)
Skratka z mojo prvo modifikacijo sem zelo zadovoljen. Garantiram, da bo v zraku tudi veselje. Ampak še vedno bo pilotiral nekdo drug
Še slikci!
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...