Simon sem vesel, da si se oglasil. Efekt mase bodo razlagali bolj izskušeni mački.
Jaz si preprosto to predstavljam tako, da nižja masa na prodornem modelu vpliva blagodejno na lastnosti pri zavijanju, saj gre bolj po "tirnicah". Med vzletanjem in pristajanjem kar je za začetnikom bolje - je vse lažje.
Če ima model velik presek, "slabši" profil, itd pa je bolje to nadomestiti z maso. Vseeno pa to ni rešitev.
Tudi 1920/5 Lehner vs. 1.5 ccm ni primerjave
@Junior - čisto OK in fleten avijonček. Povej kaj več o njem!
@Vsi
glede skupnega naročila Pylon Sprint:
Zaenkrat imamo 6 interesentov, samo še štirje.
Še enkrat:
Zdi se, da je ta model trenutno nekakšen najboljši kompromis med hitrostjo in letenjem v ovinkih. Minimalno počasnejši kot Stinger, vendar bolje zavija zaradi večje krilne površne. Tudi vzletanje in pristajanje ni tako kritično kot pri Stingerju.
V kompletu je že vse potrebno za izgotovitev, tudi lep alu spiner! Bovdni so napeljani. Če je VIP 130 g prazen, je tale miškolin samo 110 g!
Nemec je zelo pohvalil:
http://www.speed-mania.de/sprint.html
Najboljša pa je jasno cena. Pičlih 100 Evrov, če jih vzamemo 10. Še štiri "norce" rabimo!
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...