Modeli pylon 400

Vse o modelih letal na elektro pogon ...

Moderator: blisk

OdgovorNapisal/-a mihah » 11.06.2004, 16:43

Dušan spet piše - tema Sprint Pylon!

10 modelov - popust 10 %

Kolikor vem bi se dalo 10 modelov poslat za ca 40 Evrov, kar znese po modelu samo 4 Evre.

Plačilo preko bančnega nakazila, vsak da še 150 SIT.

Skupaj torej v Slovenijo dostavljeno za ca 24000 SIT na model. Meni se to zdi ZELO dobra cena, sploh za tak lep in predvsem DOBER model! :D

Kaj pravite, se nas najde 10 norih Slovencev?
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a mihah » 11.06.2004, 16:48

Če še mal naprej podžgem.

Servomehanizmi se dobijo za 2400 SIT, regler bo SUN 1000 dovolj , ca 5000 SIT, motor speed 400, spiner je že zraven, APC oz CAM prop je okoli 1000 SIT, akuje mate že iz F5J oz ostalih letalc na speed 400, sprejemnik mate tudi.

Torej model mate spedenan za ca. 35000 SIT. Če pa že kaj imate od prej pa še toliko ceneje. Na začetku se vam bodo zagarantirano tresle hlače, kolegi pa bodo ali polni zavisti sigurno pa bodo spraševali kje se to dobi! A se da kje tak adrenalin kupit ceneje? :wink:
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 11.06.2004, 16:49

Miha od kod ti podatek o 150km/h

Pred kakšnim letom so se pojavljale ideje tekem v pylon 400 kar nekaj nas je naredilo modelčke ki so žgali ko hudič in vse nas je zanimalo koliko res gre ker imamo ob pisti kjer letamo ravno in malo obljudeno cesto smo se odločili poiskusit z avtom do 120 sta bila model in avto skupaj nato pa je model začel zaostajati res pa da so bili modeli v glavnem pylon treinerji torej 7dm2 in več površine

Aha ideje o tekmah pa so se umirile prvič ko smo poiskusili med koli peljat :lol:

So pa to luštne igrače za dušo privezat ko ni veliko časa za letet 5 min pa je srce na mestu za kak dan ali dva.
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a mihah » 11.06.2004, 16:53

Milan, podatek o 150 sem zasledil reviji elektromodell 1/2002 pri testu VIPa!

120 je tudi čist OK! :wink:

Tam je bilo tudi omenjeno, z Hacker B20 15L preko 200. Na lastne oči sem potem to videl lansko leto v Sinsheimu. Zadevšne so me očarale 8)

Glede tekem - kaj je bil problem? Da ste preveč na kole ciljali? ;)

Se bomo pogovorili na jutrišnji tekmi!
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 11.06.2004, 17:09

[quote] kaj je bil problem? Da ste preveč na kole ciljali? [quote]

najprej greš varno okoli naslednjič je čas kroga manjši in ugotoviš da si peljal bliže kola piskusiš še skrajšati čas kroga pa gre ali pa tudi ne sam veš kako slabo globinsko ostrino imajo človeške oči rezultati poiskusa se pa valjajo po delavnici pod oznako naredi nov trup
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a mihah » 11.06.2004, 17:24

OK, to bo to pol ;) Vaja dela mojstra, oziroma izzivanje (ne)sreče...

Offtopic:
Mene to vseeno zelo mika, ker je zelo podobno kot pri čolnih vožnja na boje. Pri hitrejših kategorijah so posledice ob zadetku boje lahko tudi katastrofalne. Pa tam pride en servo tolk kot model.

_____________

Še en cukrček:

Model Stinger - na voljo v Evropi, dobava bo 4. julij. Poštnina 20 Evrov.

http://www.modellbau-pollack.de/shop/ho ... inger.html

Slika
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a mihah » 11.06.2004, 17:29

Kaj je Pylon oz katere so kategorije po FAI?

Pa pravila...

http://f5d.org/

Slika

Pravi vozijo višje!

Slika

Pri ta pravi kategoriji F5D so stroški visoki. Akumulatorji, ki jih izpraznejo samo v 1 minuti!

Slika


Bitke model vs. pylon (aka kol) , poraženec je vedno eni in isti!

Slika


V boksih pri profijih

Slika
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a mihah » 11.06.2004, 17:52

Pogled na del proge od daleč:

Slika


Takole je to!

Slika


Pravila

http://www.pylonracinguk.freeserve.co.uk/speed400.htm
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a matjaz_c » 11.06.2004, 21:08

Mene pa zanima, če lahko na začetku nekoliko prilagodiš model tako, da daš namesto propelerja 4,7 x 4,7 kak propeler, ki ima večji premer in manši korak. Torej se je mogoče
približati hitrosti kakemu trenažnemu letalu, ali profil to onemogoča.

lp Matjaž
matjaz_c
Naš človek :)
 
Prispevkov: 106
Pridružen: 27.05.2004, 19:22

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 11.06.2004, 23:19

ja možno je matjaž guterjev prop za 400tko je čisto uporaben celo bolje je začet trenirat z njim kajti že pri niskih hitrostih dobro potegne je pa zato pri polni hitrosti malo nežnejši to ti v praksi pomeni da pri metu iz roke ni potrebno modelu dat take začetne hitrosti kot pri 4,7/4,7 ki ima res malo večjo končno hitrost je pa pri metu treba bit bistveno močnejši kajti pri niskih hitrostih ne "dela "kot bi si želeli
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Kroko » 12.06.2004, 00:00

Da ne bi slučajno kdo izumil trenažnega pylona. Takih stvari ni. Vsak pylon, pa je lahko še tako krotek, je primeren samo za izkušene pilote.
S pylonom lahko mimogrede, preden pomežikneš, ubiješ človeka.
Uporabniški avatar
Kroko
Naš človek :)
 
Prispevkov: 359
Pridružen: 01.04.2004, 19:06
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a matjaz_c » 12.06.2004, 10:28

Zavedam se da ni noben pylon primeren za začetnike.Videl sem že veliko vrst le teh, od tistih ki smo jih lansko leto videli v lescah(nekoliko počasnejših) do tistega, ki je letel nekaj let nazaj v Radomljah(nevrjetno hiter).Mene predvsem skrbi začetek, saj si lahko še tako izkušen pilot,ko enkrat prvič dobiš nov model v roke se kaj rado zgodi, da se povsem drugače obnaša od drugih,ki si jih letel do takrat.Zato me zanima, če je že od začetka nujno, da model leti s propelerjem katerega razmerje je 1:1,ali lako to doseže po stopnjah.Da pa bi iz pylona naredil kak trenažni model pa niti ne želim. To primerjavo sem podal le zato ker so drugi modeli bodisi prepočasni bodisi prehtri za primerjanje.

lp Matjaž
matjaz_c
Naš človek :)
 
Prispevkov: 106
Pridružen: 27.05.2004, 19:22

OdgovorNapisal/-a mihah » 12.06.2004, 19:28

Več o vtisih kasneje, ampak lahko povem da VIP leti ELEGANTNO! Pilot: Andrej Petrovčič, kapo dol!

Video imam, brzina ni čist ta prava, je pa pri pristanku zato lažje. Bom objavil kasneje. Model je preživel in je še vedno kot nov! Superca!

Upam, da si bo Andrej še vzel nekaj časa in zapisal njegove vtise. Andrej, še enkrat hvala!
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a mihah » 12.06.2004, 22:57

Torej hvala Andreju za krst. Dosti so pomagali tudi Čukovci! Hvala!


http://www.modelarji.com/upload/VIPpylon400.WMV

Torej iz videa (malo več kot 5 mega, mix prvi in drugi polet) je razvidno, da sem bil pri prvem poletu zelo neučakan in sem na vsak način hotel videti koliko zadevšna piči. No, Andrej je moral kaj hitro pristati, da se je nemoteno odvijala F5J tekma dalje.

V drugem poletu sem Andreju nekoliko preveč živčno in ponesrečeno vrgel model, a ga je Andrej lepo ujel. Sledi nekaj hitrih preletov, testiranje pri nizki hitrosti (se mi zdi da bi šlo še kar nekaj počasneje, vendar Andrej pametno ni tvegal). Zadnji pristanek (neposneto) je bil nekoliko bolj "trd" vendar je model res lahek in ni bilo nobenih problemov. Zahvale gredo Matjažu za kamero! :)

Težišče smo po prvem letenju dali bolj naprej (prej 40, potem nekaj mm naprej), da model ni bil živčen, vendar moramo še manjše hode po višini.

Model bo šel za nekaj časa na steno. Prej bom jaz malo povadil na dosti cenejših stiro zadevah. Naročil sem tole (skoraj 7x cenejšo) zadevšno http://www.acteurope.de/html/hauptteil_me_163.html


Do takrat pa naj debata teče dalje!

Matjaž!

Kar ti zelo zelo priporočam je na začetku čim manjša masa modela in relativno velika krilna površina. Priporočam zelo tale APC 5.5 x 4.1 na Speed 400 6 V in 2 Konionki. Nekritično kar se tiče štartatanja in pristajanja. Hitrost se mi zdi ravno še na zgornji meji za začetek, za prekaljene mačke pa jasno mala šala.

Po tekmi nas je sedaj 5 "norcev", ki bi vzeli odličen češki model po ceni na 24.000 SIT na kos. Še pet nas se mora najti!
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a junior » 13.06.2004, 07:57

Miha, moraš priznat da si pričakoval višjo hitrost !?

Primož
Uporabniški avatar
junior
Naš človek :)
 
Prispevkov: 164
Pridružen: 12.07.2003, 12:15
Kraj: Škofja Loka

OdgovorNapisal/-a mihah » 13.06.2004, 09:54

Kdor me osebno pozna, da mi hitrost ni tuja. Ja, pričakoval sem več, vendar! Kar pa me je presenetilo pozitivno in to zelo, da model ne povzroča extremno malo zvoka! Zato se zdi avtomastko počasnejši kot je in to precej.
Torej ko bo, če bo, bom lahko s takim setupom letel na našem travniku, ne da bi motil sosede.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a Saphir » 13.06.2004, 12:15

Pozdravljeni!

Sicer neredno spremljam forum ampak me je tale tema pritegnila.
Ze nekaj let nazaj je Andrej Jemec hotel narediti korak naprej kar se tice F5D tekem, pa ni bilo na koncu nic. Premalo interesentov.....
Pylon 400 zahteven, odvisno od modela in za koga, sam sem se recimo naucil leteti ravno s tem modelom... Ne vem tudi zakaj naj bi se tezilo k cim manjsi masi modela kot npr. pri jadralnih modelih. Za primer naj dam kar Andrejevo Mungo, ki ste jo verjetno nekateri videli na zadnjem mitingu v Radomljah. Gre okrog 300 km/h in je tezka kot zakelj cementa. Za pristajanje je bila nocna mora. Sedaj ima isti model kolega in sicer na 1,5 ccm verbrenner motor. Je za 1/2 lazja in NE gre nikamor, jadra pa kot kaka jadrilica, torej....masa???

lp,Simon
Uporabniški avatar
Saphir
 
Prispevkov: 9
Pridružen: 28.12.2003, 17:11
Kraj: Krasnja

OdgovorNapisal/-a junior » 13.06.2004, 12:33

To je pa moj ''skret'' (ne zamert Andrej :D ), velikost je pa nek mix med F5D in S400.
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar
junior
Naš človek :)
 
Prispevkov: 164
Pridružen: 12.07.2003, 12:15
Kraj: Škofja Loka

OdgovorNapisal/-a mihah » 13.06.2004, 14:28

Simon sem vesel, da si se oglasil. Efekt mase bodo razlagali bolj izskušeni mački.

Jaz si preprosto to predstavljam tako, da nižja masa na prodornem modelu vpliva blagodejno na lastnosti pri zavijanju, saj gre bolj po "tirnicah". Med vzletanjem in pristajanjem kar je za začetnikom bolje - je vse lažje.

Če ima model velik presek, "slabši" profil, itd pa je bolje to nadomestiti z maso. Vseeno pa to ni rešitev.

Tudi 1920/5 Lehner vs. 1.5 ccm ni primerjave ;)

@Junior - čisto OK in fleten avijonček. Povej kaj več o njem!


@Vsi

glede skupnega naročila Pylon Sprint:

Zaenkrat imamo 6 interesentov, samo še štirje.

Še enkrat:

Slika



Zdi se, da je ta model trenutno nekakšen najboljši kompromis med hitrostjo in letenjem v ovinkih. Minimalno počasnejši kot Stinger, vendar bolje zavija zaradi večje krilne površne. Tudi vzletanje in pristajanje ni tako kritično kot pri Stingerju.


V kompletu je že vse potrebno za izgotovitev, tudi lep alu spiner! Bovdni so napeljani. Če je VIP 130 g prazen, je tale miškolin samo 110 g! :)

Slika
Slika

Nemec je zelo pohvalil:
http://www.speed-mania.de/sprint.html


Najboljša pa je jasno cena. Pičlih 100 Evrov, če jih vzamemo 10. Še štiri "norce" rabimo!
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a mihah » 13.06.2004, 14:43

Jernej je naredil eno lepo slikco včeraj! Hvala Jernej!
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Elektro..

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov

cron