Modeli pylon 400

Vse o modelih letal na elektro pogon ...

Moderator: blisk

pylon

OdgovorNapisal/-a EXTREMIST » 06.06.2004, 01:40

Vse lepo in prav sam trajanje takega modela je kratko :x
apn
Uporabniški avatar
EXTREMIST
Naš človek :)
 
Prispevkov: 100
Pridružen: 04.02.2004, 21:54
Kraj: Ljubljana

Re: pylon

OdgovorNapisal/-a brane » 06.06.2004, 08:43

EXTREMIST napisal/-a:Vse lepo in prav sam trajanje takega modela je kratko :x


Zakaj neki :o :?: :?: :?:
Uporabniški avatar
brane
Naš človek :)
 
Prispevkov: 360
Pridružen: 28.01.2003, 23:44

OdgovorNapisal/-a mihah » 07.06.2004, 22:36

Tudi življenje je kratko... :?
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a mihah » 10.06.2004, 19:50

Model VIP 400 je pripravljen za sobotni krstni polet (če bo).

1. Graupnejev [pinerček se lepo prilega linijam trupa. APC 5.5 x 4.5 bo za krstni polet. Tista dva koščka rumenega traku služita za balansiranje. Niso ravno perle tile APCji :?

2. Trupelce

3. Še enkrat trupelce
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a mihah » 10.06.2004, 19:53

1. Sprejemnik Alpha 440W (tudi če bomo vsadili model v mlako, bo vsaj kej šanse da preživi sprejemenik ;) in pa servo ter malo motke kablov, ki jih še nisem uspel lepo porihtati. Sprejem v zaprtemu prostoru v kleti z zloženo anteno čez 3 sobe.

2. Dve Konionki 2S1P paketek, zgoraj se skriva Kontronikov Sun 1000.

3. Detajl antene zadaj (jeklenica 0.4 mm)
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a mihah » 10.06.2004, 19:57

1. Antena zadaj. Sprejem mislim da bo OK. Navadna antena povzroči že preveč upora...

2. Detajl krilnega servomehanizma za naklon. Solidno trdna povezava brez zračnosti.

3. Pa še pogled iz druge strani



Torej propelerček lepo piha, modelček pa pride dokončno težak 370 g. Držmo pesti za prvi polet. Če bo kej za posnet bom tudi objavil :wink:
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a frcac » 10.06.2004, 21:02

Miha, antena ni varna - pazi na oči pri metanju modela, jeklo 0.4 zna biti preseneljivo ostro in se lepo zabode vate ali v tvojega soseda :!:

LP, Sašo
Uporabniški avatar
frcac
Naš človek :)
 
Prispevkov: 248
Pridružen: 15.12.2003, 16:49
Kraj: Godovič

OdgovorNapisal/-a mihah » 10.06.2004, 23:14

Sašo, hvala za opozorilo, vem da ni varno. Še manj varno je in bo ko bo model v zraku...
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a frcac » 11.06.2004, 09:17

A je to kakšen bolan humor? Če se že hočeš iti letalskega modelarja moraš imeti stvari skozi pod popolno kontrolo!

Sašo
Uporabniški avatar
frcac
Naš človek :)
 
Prispevkov: 248
Pridružen: 15.12.2003, 16:49
Kraj: Godovič

OdgovorNapisal/-a mihah » 11.06.2004, 09:45

... Če se že hočeš iti letalskega modelarja...


Tu je debata o modelih pylon 400 :D
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a brane » 11.06.2004, 10:57

frcac napisal/-a:A je to kakšen bolan humor? Če se že hočeš iti letalskega modelarja moraš imeti stvari skozi pod popolno kontrolo!

Sašo


Tole od popolne kontrole, je malo relativno. Predvčerajšnim sem videl kako je šel v totalko, na tretjem poletu, zelo skrbno in lepo izdelan model-zaradi tehnične napake(ki je bila posledica premalo izkušenj zelo izkušenega modelarja). Pred časom je tekla debata o ignoranci vojske, do frekvenčnega območja rezerviranega za modelarje, po drugi strani pa razna skrpucala letijo v nedogled.
Kdor misli, da ima pri letalskem modelarstvu vse stvari vedno pod popolno kontrolo, samo dokazuje, da je imel do sedaj srečo in da nima dovolj izkušenj.
Zadnjič spremenil brane, dne 11.06.2004, 11:03, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
brane
Naš človek :)
 
Prispevkov: 360
Pridružen: 28.01.2003, 23:44

OdgovorNapisal/-a Robi » 11.06.2004, 10:57

Javljam se za sekundanta, samo povejta kje in gdaj, po možnosti na PM, da ne bo preveč firbcev zraven :D :D :D

Robi
Uporabniški avatar
Robi
Forumski veteran
 
Prispevkov: 521
Pridružen: 15.08.2003, 10:58
Kraj: Idrija

OdgovorNapisal/-a frcac » 11.06.2004, 11:49

Brane, potruditi se moraš da izločiš vse možne faktorje vsaj s tvoje strani, na nekatere kot so razne motnje ni podobno se pa žal ne da vplivati. Zaupati moraš tudi v svojo sposobnost vodenja modela, če pa prvič letiš nekaj novega moraš vse početi z majhno rezervo in pripravljenost na vse.

Koliko modelarjev poznaš, ki še pri "čisto navadnih" modelih uporabljajo čeklisto vsaj pred prvim poletom dneva in model med poleti še nekajkrat preverijo?

LP, Sašo
Uporabniški avatar
frcac
Naš človek :)
 
Prispevkov: 248
Pridružen: 15.12.2003, 16:49
Kraj: Godovič

OdgovorNapisal/-a mihah » 11.06.2004, 14:06

Kot Miha Holc izjavljam, da sem pri pripravah modela po vse svojih močeh in izkušnjah ter pedantnosti potrudil, da je model tehnično gledano usposobljen za prvi krstni polet, ki ga bo izvedla oseba - modelar z izkušnjami pri letenju z modeli pylon 400. Posebna pozornost bo namenjena na zadnji konec antene. Anteno take vrste si nisem izmislil sam, ampak sem pobral idejo slik ostalih tekmovalcev na netu.

Na podlagi mnenja, ki ga bo dotična oseba podala po letenju z modelom (če bo ta še v bolj ali manj enem kosu) se bom odločil ali je model primeren za letenje pri mojih izkušnjah.

Če ne, gre pod steno na statiko in nabiranje prahu, dokler se ne bom počutil pripravljega, psihično in fizično. Al kaj? :wink:
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a frcac » 11.06.2004, 14:09

Tu mač
Uporabniški avatar
frcac
Naš človek :)
 
Prispevkov: 248
Pridružen: 15.12.2003, 16:49
Kraj: Godovič

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 11.06.2004, 15:03

Če jaz ebi bil radoveden ko kaka stara baba, sploh nebi bral tega o pilon modelu. Samo čakam da bo že enkrat poletel, pa da vidim potem kaj bo!
Sam sicer nimam glih kaj izkušenj s takimi pilon modeli, sem si pa naredil Pylon 400 (od Cesarja) ki je bil objavljhen načrt v TIMu. Vagal je slabe pol kile, razpetina 70 cm, motor speed 400 6V, 8 Nicad celic, propeler 4,7x4,7...
Model je šel ko hudič!!! Ampak tudi zelo počasi se je znal peljati zelo dobro.
Najbolj je zanimivo ko mimo pripelješ s polnim šusom. Zvok ki ga oddaja model je enkraten.

Edini problem pri takem modelu je njegova majhnost in ga ne smeš voziti preveč daleč, ker se ti hitro spremeni v pikico, ki ne veš kako in kam je obrnjena. Zato je treba imeti oči in možgančke na pecljih, ter hitro misliti in nnič čakati ..ampak samo leteti malo misliti v naprej in uživati v brzini in lepih akrobatskih figurah, ki jih tak model lahko dobesedno riše skozi zrak.

Jaz sem s Pilonom zelo zadovoljen!

Sem se spomnil da že nekaj časa visi pod stropom in se nanj nabira prah. Ubožček. malo ga bi bilo dobro "prepihati"..

LP Mitja

GAZ DO KONCA IN NAPREJ !!!!!
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

OdgovorNapisal/-a Robi » 11.06.2004, 15:16

mihah napisal/-a:Kot Miha Holc izjavljam, da sem pri pripravah modela po vse svojih močeh in izkušnjah ter pedantnosti potrudil, da je model tehnično gledano usposobljen za prvi krstni polet


Miha, a so kašni novi pravilniki pri LZS glede modelarstva?
Ali mogoče še gdo drug kaj ve o tem?

Lep pozdrav,
Robi
Uporabniški avatar
Robi
Forumski veteran
 
Prispevkov: 521
Pridružen: 15.08.2003, 10:58
Kraj: Idrija

OdgovorNapisal/-a mihah » 11.06.2004, 15:42

Mitja, prinesi na jutrišnjo tekmo tega hudička ;) Da izkoristimo in naredimo še malo propagande za klaso pajlon 400 (še kdo pomni ... ?).

Robi, to sem napisal, da se bodo lahko začetniki in nekateri ostali bolj neizkušeni kao modelarji malce zamislili. Z modelom, ki gre 150 na urco ni šale. Da ne rečem, rabil bi že orožni list :D

Prava veselica se bo šele začela, če bo, ko bo zapel BKjček. Ampak to je že druga pesem za drugo tematiko.

Pylon 400 je klasa kjer ob samogradnji date največ denarja za (dober) sprejemnik. Vse drugo stane manj. Motorček še najmanj.

Komercialnih delno tekmovalnih do tekmovalnih modelov je kar precej, skoraj več kot samogradenj.


Delni spisek
http://www.aerodesign.de/modelle/3S_F5D.htm

Nekaj "vročih"


Slika

Slika

Slika

in pa jasno hudiček - Stinger!

Slika



Ravno včeraj sem kontaktiral g. Dušana Slavetinskyja iz Češke.

Ponuja ZELO ZELO zanimiv in lep model.

Sprint!

Preverite tole!


Slika




http://www.volny.cz/dslav/ElektroPylony ... sprint.htm


Slika

Slika

Slika

http://www.volny.cz/dslav/ElektroPylony ... ormace.htm

Češka tekma -rezultati:

Slika

Tole pravi Nemec o sprintu:

Ein Vereinskollege hat mir den Flieger geworfen - er ging sauber aus der Hand. Ich musste minimal Höhe nachtrimmen, mit dem angegebenen Schwerpunkt war der Flieger absolut gutmütig. Von der Geschwindigkeit liegt er minimal unter dem Stinger bei gleichem Setup, wendet dabei aber deutlich besser und lässt sich wesendlich entspannter werfen. Die Hoffnungen in die Auslegung haben sich also erfüllt. Kurzum ein sehr gelungener Flieger.

Tule še nekaj:
http://www.speed-mania.de/sprint.html
Pa še tule:
http://www.speed-mania.de/eflug.html


No in na koncu cena tegale Sprinta - dostavljeno pred vaša vrata - 135 Euro.

Dušan me je vprašal koliko kosov in sem mu odgovoril, če so kakšni količinski popusti. Tudi na pošnini se da potem prihraniti.

Torej pridite jutri pogledat na F5J tekmo en demo pajlon 400 klase pa se boste lažje odločili ;)
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a Robi » 11.06.2004, 15:51

Hvala za odgovor Miha. Sem se že ustrašil, da so nam na LZS kaj zakuhali.

Robi
Uporabniški avatar
Robi
Forumski veteran
 
Prispevkov: 521
Pridružen: 15.08.2003, 10:58
Kraj: Idrija

OdgovorNapisal/-a mihah » 11.06.2004, 16:20

Poskušam narediti nekaj podobnega kot z F5J debato.

Torej v smislu "motorček je najcenejši v kompletu" bi rad podal nekaj osnovnih zadev:

- Modeli NISO primerni za začetnike!

Sicer (mogoče) pomagajo izkušnje pri vodenju modelov avtov in čolnov pri hitrostih nad 100 km/h, vendar je takih modelarjev zelo malo.

Da ne bom tu preveč filozoral bi prosil modelarje, ki letijo z modeli kako se obnašajo oz. bolje rečeno zakaj niso primerni za začetnike.

- Čim manjša masa

Paziti na vsak gram

- Natančnost pri gradnji

se obrestuje. Visoka hitrost, majhen model, to zahteva natančne nastavitve in nič zračnosti v zglobih.

- Dober vid

je potreben. (Mami sem že naročil, da naj nasadi korenje)

To bi bilo zaenkrat vse.

Kasneje se bom razgovoril malo več o sami tehniki, torej elektriki in kar sem dosedaj izvedel preko neta. Ker so motorčki in akuji enaki, lahko preberete info F5J debato: http://mdm.zrcalo.si/forum/viewtopic.php?t=2738
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Elektro..

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov

cron